tisdag 30 juni 2009

Förfest i örthagsparken.....

Igår blev det förfest i örthagsparken med Elin, Sanna, Matilda, Amanda plus några till, det var jätte trevligt o sitta ute o tjöta lite istället för att sitta inne hos nån. Kändes så himla skönt att gå hem o lägga sig när det andra drog sig mot stadt, har inget sug efter att gå ut alls! Idag har det vart jobb nästan hela dagen, hade massor att göra så jag jobbade över litegrann. Jag var helt slut när jag kom hem så jag stensomnade i sängen i en timme ungefär. Vaknade och var jätte hungrig, det blev korv med bröd till kvällsmat, köpte även en liter jordgubbar när jag var o handlade, skulle kunna äta hur mycket jordgubbar som helst tror jag, är verkligen super gott! Ikväll har vi sett på film och bara degat i soffan, riktigt skönt! Imorn blir det jobb, kanske solning med Elin och Sanna, om vädret tilllåter och på kvällen ska jag träffa Fia och Madde. Det var ett tag sen vi träffades nu så det ska bli riktigt kul att ses en sväng. Nu ska jag försöka sova i värmen!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar