tisdag 9 juni 2009

Besök av mormor och fika med tjejerna......

Idag har mormor vart här på besök och tagit lite mått för mina nya gardiner som hon håller på och syr åt mig! Tack älskade mormor! Vi passade även på att städa för min fisk, så han får det rent och fint och även så att hon kunde ta med städgrejerna hem till sig så hon kan städa för sina fiskar. Såhär fint fick han det i sin egen lilla hörna.




Så nu klarar han sig i några veckor till innan det behöver städas igen. Här om dagen var jag, mamma och mormor på Lidens och köpte lite blommor till min balkong, så nu är min blomhörna på våran nygjorda balkong klar. Idén till den nya balkongen kom min kära sambo med, han är vädligt idérik och händig.




Ikväll har jag vart och fikat med Lisa, Madde och Therese på Larsson´s, alltid lika trevligt att träffas och prata och få lite uppdateringar om vad som hänt det senaste. Therese bor i vanliga fall i Stockholm och är hemma på en liten visit och då måste man ju passa på och träffas, det händer ju inte så ofta när man bor så långt ifrån varandra. Nu sitter jag framför tvn och kollar den sista säsongen av Sex and the City, tänkte jag skulle av sluta med att kolla på Sex and the City filmen när jag kollat klart på serien. kan aldrig få nog av denna underbara serie ;-) Ska fortsätta kolla på tvn nu, hörs imorn!
Ciao

2 kommentarer: