tisdag 9 juni 2009

Filmkväll


Igår kväll blev en tripp till donken för en glass och sen vidare till Sanna för en spontan filmkväll med Elin och Amanda. Vi såg Bröllopsduellen, en riktig tjejfilm men den var helt okej. Älskar när filmer slutar lyckligt!
Om en stund kommer mormor hit och ska hjälpa mig med mina nya gardiner. Ikväll blir det fika med tjejerna på Larssons, Therese är hemma från Stockholm och då måste man ju försöka träffas allihop, vi träffas inte lika ofta längre. Alla har olika jobb, lever sina liv men det är väl så det är när man börjar bli vuxen ;-) Nu får jag nog fortsätta göra iordning här hemma så det inte är allt för stökigt när mormor kommer. Hörs senare idag,
Ciao

3 kommentarer:

  1. Hej! Vad roligt att du har börjat blogga :) Kommer kika in ofta! Är bara liiiiite avis på att ni ska bygga hus - vill oxå!!
    (länkar till din sida från min om det är ok...)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. va kul att du kikade in......det är helt ok att länka till min sida!!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hej christin. Vad kul o bygga hus. Vi har precis köpt ett i ågårdsområdet. Vad ska ni bygga för något?? Lösvirke/modulhus??

    SvaraRadera