måndag 8 juni 2009

Namnet Silverbacken

Silverbacken är det namnet vi själva har valt på vår tomt, på grund av vi tycker det är ett fint namn plus att halva tomten är täckt av silverlönn. Den har ett annat namn men det kommer jag inte ihåg så vi säger silverbacken.
Idag har jag vart en sväng på stan med Elin, efter gått en stund satte vi oss på Henrys för att äta lunch, Sanna joinade oss när hon slutat jobba oxå. Vi satt ett tag och snackade massa skit, har verkligen längtat på att Elin ska komma hem till stan igen! När Fredrik kom hem från jobbet lagade vi mat och degade ett tag i soffan. Nu sitter jag fortfarande i soffan och kollar på Sex and the City, fick boxen i julklapp av min älskling! Imorn kommer mormor hit och ska hjälpa mig att fixa mina nya gardiner till sovrummet, de jag har nu är katastrof. Ska även plocka ordning lite här hemma och städa för min lille fisk så han för det rent och fint. Nu måste jag sluta, Sanna och Elin kommer o hämtar mig för en liten biltur!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar