tisdag 16 juni 2009

Kubb

Hello everybody!! Har haft massor att göra det senaste dagarna så har inte riktigt hunnit med bloggen men här kommer en liten uppdatering iaf. I söndags tog jag min cykel och cyklade iväg till mamma och pappa på majåker för att kunna spendera lite tid i solen. när jag kom dit fick jag tårta som var över från mormors kalas dagen innan, mumsigt! Sen blev brorsan lit rastlös så vi spelade kubb, jag, mamma, syrran, brorsan och Amanda. Men tyvärr så förlorade jag och syster, vi låg bra till länge men de andra lyckades ändå vinna!


Det vinnande laget
The losers

2 kommentarer:

  1. Man kan inte tro att mitt super lag skulle vinna om man ser bilden, en kvar och ni losar haha skandal :D

    SvaraRadera
  2. Har även noterat felstavningen på kubb :D haha två B för tusan..

    SvaraRadera