torsdag 18 juni 2009

Hoppas på sol inför midsommar!

Dagen började med jobb för min del, har inte jobbat på Mat & Inköp sen i julas så det var kul att träffa alla igen, eftersom hälften av styrkan går på semester nästa vecka när jag börjar mitt schema så var det kul att få träffas lite innan. Så nu är jag ledig i helgen och på tisdag börjar jag jobba heltid i 8 och en halv vecka, ska bli skönt att jobba lite istället för att gå i skolan. jag har väldigt bra arbetstider oxå, inga kvällar och ledigt alla helger, ska inte va något på Fazer i sommar heller utan bara njuta av ledigtid på helgerna. Eftermiddagen ägnade vi åt att städa hela lägenheten som vi egentligen skulle gjort igår men vi hamnade ju hos Karin & Calle istället. Passade även på att laga lite mat när F dammsög, det blev korvstroganoff och ris. Sen tog jag bilen till Vinninga för att kolla på brorsan när han spelade fotboll, de förlorade med 1-2 tyvärr. Imorn är det midsommarafton och planerna från början var att vi skulle cykla ut till Madde & Christer i Hovby men som synd är har Madde blivit sjuk. Så nu är planerna ändrade, vi ska låna mamma och pappas hus på majåker istället för lite grillning och kubbspel, mycket musik och en del gott att dricka. Uppdaterar med bilder på lördag! Ha en trevlig midsommar allihopa! Lämna gärna en kommentar innan du går så jag vet vilka som är inne och läser :-)

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar