måndag 22 juni 2009

Äntligen sol!!

Idag har jag som sagt haft en riktigt soft dag. Gick hyfsat tidigt och åt frukost på balkongen i solen. Efter en lång och kall, skön dusch tog jag min cykel ut till majåker och blev bjuden på lunch. Tack mamma för den goda maten! Har suttit på altanen hela dagen och bara slappat och njutit av solen. Kom hem för en stund sen och då satte jag mig på balkongen och fortsatte i den bok jag läser just nu, Kajsa Ingemarsson På det fjärde ska det ske. Jag tycker egentligen bäst om att läsa deckare men för att bryta allt det hemska kan det vara skönt men lite lättare och roligare bok. Efter jag hade läs hennes bok Små citroner gula var jag tvungen att läsa en till bok för att se om alla hennes böcker är lika bra och hittills verkare det vara så! F kom precis hem från jobbet så nu ska vi åka och lämna in våran dammsugare som har gått sönder, garantin går ut på onsdag. Sen blir det matlagning och en slapp kväll med uppladdning inför jobbet som drar igång imorgon. Ska bli väldigt skönt att göra något och komma igång lite och inte bara sitta hemma och slappa!

Ciao

2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med en bra bok och en massa sol!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja de är verkligen inte fel!!! Kram

    SvaraRadera