onsdag 10 juni 2009

Städning, student och fotboll

Idag har jag haft en slö dag hemma, har vart så tråkigt väder ute och är fortfarande så jag har inte haft lust att gå utanför dörren. Istället har jag grejat lite här hemma, städat och torkat ur kylskåpet, plockat iordning lite här hemma. Imorn ska jag försöka damma här hemma så Fredrik kan dammsuga när han kommer hem från jobbet. Efter att ha grejat ett tag så tog jag cykeln fram till stan och mötte upp Elin, Fia och Matilda för att kolla en sväng på alla fina studenter, tråkigt för dom att de inte har så bra väder bara. i år var det inte så bra ordning på kortegen runt torget så vi tittade inte så länge. Nu sitter jag hemma i soffan och kollar lite på fotbollen, efter första halvlek ska jag bege mig mot Elin för att ta en öl eller två på stadt. Får ju passa på när man har sommarlov/semester! Imorn ska jag gå en sväng på stan med syrran och hjälpa henne att hitta några snygga kläder till niornas fest som hon ska på imorn kväll.
Ska göra mig iordning lite nu......

Puss & Kram, syns på stan ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar