måndag 29 juni 2009

Måndag igen = ny arbetsvecka

Idag har jag jobbat HELA dagen, 8 till halv 5. Men vi är ju ute en del på jobbet så det går ganska bra ändå även om det hade vart skönt att få bada och sola lite oxå. Väl hemma var det dags att sätta igång med allt som behövde göras här hemma, vissa saker blir inte riktigt gjort när det är så fint väder ute, orkar inte alltid ta tag i allt. Så nu har vi lagat mat, diskat och plockat iordning lite här hemma. Skulle behöva dammsuga oxå men dammsugaren är på lagning så det får vänta! Nu sitter jag i soffan och tar de lite lugnt, pratade nyss med Elin och de skulle ut på Måndax så jag tänkte åka till dom och kanske ta ett glas vin iaf, det blir ingen utgång för min del börjar ju halv 7 imorn bitti. Men det går ju inte att somna så tidigt ändå när det är så varmt! Denna veckan är det jobb hela veckan så jag lär nog va ganska trött när fredagen kommer, är ju inte van att jobba heltid direkt!

Hoppas ni har en bra dag!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar