onsdag 24 juni 2009

Grilltajm o solning....

Igår var det fullt fart hela dagen på jobbet, jobbade till 16. Men det går väldigt lätt att jobba när det är så fint väder eftersom vi är ute stor del av tiden på jobbet. När jag kom hem la jag mig i soffan och vilade en liten stund. För att njuta fullt ut av det vackra vädret grillade vi ute på gården här hemma, Calle kom även och joinade oss oxå. Det var helt underbart att kunna sitta ute till halv tio utan att frysa! Efter jobbet idag skyndade jag mig hem för att snabbt byta om till bikini och cykla ner till campingen för att lägga mig o sola med Sanna och Elin. Vi låg där i två timmar ungefär, det va riktigt skönt! Cyklade hem igen och la mig o vilade till på soffan och råkade visst sova i nästan två timmar. Fick lite panik över att sitta inne när det är så fint väder så jag satte mig på balkongen ett tag och löste lite korsord men nu har jag löst alla korsord så jag måste köpa en ny tidning imorn, det är så himla avkopplande att sitta och lösa korsord, sen blir det ju även lite hjärngympa oxå! Det var tänkt att vi skulle grillat idag med men F var i Vinninga och hjälpte sin pappa och det drog ut lite på tiden så det blev en kebabrulle från Miami istället, mumsigt :) Nu ska jag snart lägga mig coh försöka somna i tid för en gångs skull ;) Hörs imorn igen

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar