tisdag 16 juni 2009

Uppdate!

Söndagskvällen spenderades i soffan kollandes på skräckfilm helt själv, va lite läskigt faktiskt men som tur va var det ju ljust ute, kollade på Untraceable, en helt okej film. Senare på kvällen kom Elin och Amanda o hämtade upp mig, vi åkte till småbåtshamnen och träffade Sara, Sanna och alla grabbarna. När vi hade suttit där i 20 minuter kanske öppnade sig himlen och det började spöregna. Vi åkte då vidare till Sanna för att kolla in hennes nya lägenhet, den var jätte mysigt! Fredrik hämtade upp mig på vägen hem från Vinninga och sen åkte vi hem och gick o la oss.


Bjuder på en gammal bild på min söta Elin!

Igår hade jag en slapp dag i soffan fram tills tre, då satte jag fart och diskade, plockade iordning lite här hemma och vid sextiden kom mamma och mormor o hämtade mig för att åka till vinninga och spela bilbingo! Vi vann tyvärr inget men det var roligt ändå, vi var nära några gånger. Stort grattis till den som fick med sig 35 000 kr hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar