onsdag 17 juni 2009

Äntligen sommar och sol.......

Det blev ändrade planer igår, Fia kom hem till mig o fikade istället så jag slängde ihop en kladdkaka som vi satt och mumsade på. För att passa på att njuta av det fina vädret satt vi på balkongen och fikade, jätte mysigt! När F kom hem var det raka vägen till Råda på kalas och sen en sväng till Vinninga o kolla in Fs pappas nya hus. Väl hemma var vi helt slut båda två så det blev raka vägen ner i sängen.
Nu på morgonen har jag suttit ute på balkongen i solen och ätit frukost och försökt läsa ut min bok så jag kan börja på en ny spännande bok, har så många att välja på så jag vet inte vilken jag ska böjra med. Just nu läser jag "Snabba cash" av Jens Lapidus, det är väldigt bra med lite trög att ta sig igenom. Snart ska jag ner till tvättstugan för att tvätta lite, så vi har något att ta på oss på midsommar sen blir det en sväng till Ö&B och Netto med mormor och mamma. Ikväll är det städdag här hemma, välbehövligt!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar