tisdag 29 september 2009

Underbara älskling!!

I torsdag var blev jag utbjuden på mat av min älskling, vi hamnade på Troja. Vi åt jätte god mat, till förrätt åt vi vitlöksbröd med chilli auoli och till huvudrätt blev det black & white med potatisgratäng och bearneais sås. Super gott verkligen, blev proppmätt, satt länge och funderade på dessert också med vi kom fram till att vi var alldeles för mätta, hade aldrgi fått ner den. Så vi åkte hem och kollade på Idol istället. Tack älskling, du är helt underbar!

I fredags hade jag sån himla huvudvärk när jag vaknade så jag gick aldrig till skolan. Huvudvärken gick över när jag fått i mig lite frukost så vi åkte en sväng till stan och kollade lite sen åkte vi till Willys och skulle handla men det var ju löning och ganska mycket folk så vi åkte till Netto i Råda istället och vi med oss det nödvändigaste hem iaf. Blev även lunch på donken. Väl hemma packade vi in all mat i kyl, frys och övriga skåp, ät lunch och sen blev det en lugn eftermiddag i soffan. Hann också med en fika hos Carro med Michelle och Emma, jätte mysigt! På kvällen åkte jag iväg till idrottens hus för att kolla in när syrran spelade innebandy, seriepremiär med damlaget, det blev 3-3 efter en ganska spännande match! När jag kom hem blev det sänggång nästan med en gång eftersom vi skulle ut o åka hyfsat tidigt på lördagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar