tisdag 1 september 2009

Mallorca

Nu äntligen kommer ett inlägg om hur vi hade det på våran semester. Som ni vet åkte jag ju på ryggskott innan vi åkte så flygresan ner var inte så roligt, det var riktigt jobbigt och att sen sätta sig på en buss i en timme var ninte heller så skönt. Men jag la mig o vilade lite när vi kommit fram sen var det okej igen. VI har haft en underbart skön vecka med massa sol och bad, vi har ätit jätte god mat och inte gjort något speciellt direkt. Vi har gått lite i affärer på kvällarna men inte shoppat något direkt, jag köpte en kjol, en plånbok, ett par solglasögon och tre armband. Fredrik köpte inte något alls. Det här resan var precis en sån resa som jag ville ha, inget tvång att göra massa saker utan bara ligga på stranden eller vid poolen och ta det lungt! Hotellet har oxå vart jätte bra, fräscht och stora, rymmliga rum. Nu kommer lite bilder från mallis, orkar inte lägga ut alla men några blir det iaf! Tack allihopa för en underbar resa och en toppen vecka!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar