onsdag 23 september 2009

Dagen

Idag har jag vart i skolan som vanligt, håller på med ett grupparbete som ska vara klart om en och en halv vecka typ, så det är fullt upp. Var så jäkla trött när jag kom hem så det blev någon timmes slappning i soffan. Nu på kvällen har jag vart o fikat med Sanna på Henry´s, där vi brukar fika. Va jätte mysigt att träffas och komma ikapp lite med allt, har inte setts ordentligt på ett bra tag så det var verkligen på tiden! Efter fikan blev en promenix till bolinghallen för att hämta Sannas cykel som stått där några dar. Tack för en mysig fika, det måste vi göra om snart igen!




Bjuder på en bild från i somras´när vi hade filmkväll hos Sanna. Jag, Sanna & Elin



Nu sitter jag hemma och har pluggat lite till. Har blivit förpassad till sovrummet för i vardagsrummet spelas det tvspel för fullt;) Ne det är ingen fara, ska ändå hoppa in i duschen snart och sen är det idol och grey´s anatomy som gäller, så ligger mer än gärna i sängen och slappar framför tvn. Imorn kväll ska vi nog gå ut o äta en bit mat, Fredrik tycker jag har vart så snällt och tagit hand om honom så bra när han har varit sjuk så han ville bjuda mig på mat förra helgen, då hade vi inte tid så nu har vi bestämt imorn istället. Gulligt va?!



Ha en fortsatt trevlig onsdags kväll för det jag ha!!

1 kommentar:

  1. Han är snäll han! hoppas ni får en trevlig kväll
    Kram

    SvaraRadera