torsdag 3 september 2009

Ledig dag....

Idag var jag uppe med tuppen för att göra klart lite skolarbete. Skönt att komma upp i tid även om jag har vart ledig hela dagen idag. Åkte sedan hem till majåker för att umgås med mamma en stund innan hon skulle börja jobba. Blev även bjuden på lunch, jag fick lassagnette, riktigt gott var det! Tack snälla mamma! Åkte sedan vidare till mat&inköp för att lämna av en Tuuperware katalog, ska nämligen ha Tupperware party nästa vecka. Nu sitter jag hemma i soffan och blegar på tv, grejar även med den nya datorn lite. Var ju hos Karin & Marcus igår för att få tillbaka min gamla dator och alla grejer som Marcus lyckades spara. Lekte ett tag med Thyra oxå, hon är för söt. Hon var lite blyg i början men efter en liten stund släppte det och vi spelade golf, läste saga och busade i soffan. När det var dags för pyjamas och välling ville hon sitta hos mig o äta välling, jätte mysigt! Tack så jätte mycket för hjälpen med datorn Marcus!
Thyra busar för fullt på sin 2-års dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar