måndag 14 september 2009

Skolan, skolan, skolan

Nu sitter jag i skolan och har rast mellan våra föreläsningar, har två stycken idag så det är föreläsning för hela slanten idag ändå till klockan 16. Har fått min omtenta idag oxå som är en hemtenta, har en vekca på mig så jag vet precis vad jag ska göra denna veckan. Ikväll är det innebandy igen men idag är inte brorsan med för att har fått åka till Stockholm med jobbet, får kolla på kusinen istället. Som sagt det blir mycket plugg denna veckan, har även ett grupparbete som ska vara inlämnat om tre veckor som det är dags att sätta igång med. Imorn ska jag försöka ta mig ut till tomten en sväng och greja lite iaf så det blir nåt gjort där ute. Så vi får se hur mycket úppdatering det blir denna veckan, ska försöka skriva nåt inlägg iaf.

Ha en fortsatt toppen dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar