onsdag 30 september 2009

100:e inlägget!!!

Detta är mitt hundrade inlägg och jag tänkte visa några bilder på vårt nya skrivbord som vi köpt idag på Jysk. Eftersom vi ska bo kvar i lägenheten ett tag nu så tyckte vi det var dags att fixa en liten hörna med skrivbord o grejer främst för att underlätta mitt pluggande men även att det är bättre för kroppen att sitta vid ett skrivbord i en bra stol när man gerjar med datorn. Det tog ett tag att sätta ihop både stolen och bordet, vi hade tänkt att åka en sväng till Vinninga oxå men det hanns inte med så vi får ta det imorn istället. I dag har även den nya säsong av Grey´s Anatomy börjat, en väldigt ledsam start på nya säsongen, jag grät nästan hela avsnitten men sen är jag ju oxå ganska känslig av mig, gråter för nästan allt på tv. Sorry om jag förstör för någon som inte såg avsnittet men ni får helt enkelt låta bli att läsa detta.

Så här ser våra lilla "kontorshörna" ut i vardagsrummet....

Veckan har annars sett ut som vanligt, vart i skolan mest hela tiden, har ju ett arbete som ska vara inne på måndag som vi arbetar för fullt med hela dagarna. Igår kväll var jag hemma på majåker en stund och hälsade på lite, hela familjen var hemma utom brorsan så det var roligt att träffas alla samtidigt. Ne nu ska jag nog försöka slänga mig i sängen tror jag så att jag är hyfsat pigg imorn iaf!

Ha de gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar