onsdag 2 september 2009

Föreläsning och ny dator.....

Nu sitter jag i skolan och har föreläsning i E-Handel om lagar inom datorns värld, ganska intressant men väldigt svårt. Efter föreläsningen ska vi försöka sätta oss ner för att göra vårat andra blogg inlägg inom marknadskommunikation som ska handla om konsumentvaror. I eftermiddag ska jag åka en sväng till min kusin Karin och hennes sambo Marcus för att hämta min gamla dator som Marcus försökt laga men det gick inte så i måndags var jag och köpte en ny dator, lägger in en bild på den senare.
Igår blev det en spontan fika med Lisa och Madde, det behövdes verkligen för vi kom fram till att vi inte hade träffats på över nästan två månader. Det blev en hel del tjöt och massa uppdatering! Riktigt kul att träffa er igen, brudar!
Återkommer senare

Ha de gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar