fredag 18 september 2009

Plugg, plugg, plugg och äntligen helg!

Denna veckan har jag försökt att plugga en del men som vanligt kommer latmasken fram och sen sitter jag där med typ två dagar kvar till inlämmning och har inte börjat än. Har en hemtenta som ska vara inlämmnad söndagkväll och jag började med den igår kväll, så typiskt mig! Annars har jag gerjat en hel del här hemma, tvättat, diskat typ 10 ggr känns det som, har även suttit en stor del av veckan i soffan och kollat på tv och självklart vart i skolan oxå. Idag har jag träffat Fia, äntligen kom hon hem och vi hann att umgås lite, v har vart på stan och shoppat lite, fikat på henry`s och tjötat massa skit, riktigt kul att träffa henne, känns som det var en evighet. Tack för en jätte mysig dag FIA! Ikväll blir det lugnt och förmodligen en massa plugg, blä! Helgen annars blir nog också lugn för Fredrik är fortfarande vädligt trött och slö efter lugninflammationen, skönt att han inte har nån feber längre iaf. Imorn ska iaf jag kolla in den nya arenan som har öppet hus med mamma, pappa och Fredrik och på söndag är det äntligen seriepremiär för innebandyn. Ska bli kul att få gå till idrottens hus massa söndag eftermiddagar igen!!

Ha en toppen helg så hörs vi snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar