onsdag 15 juli 2009

Thyra 2 år!!

Efter jobbet igår var det raka vägen till Stenhammar för att gå på min minsta kusin Thyras 2 år kalas. Hon var så söt när hon öppnade sina paket, hon ville börja leka direkt med varje paket efter hon öppnat dom. Hon verkade iaf jätte nöjd med alla sakerna, det bästa var nog tältet med alla bollarna i som hon fick av sina fastrar. Det var full fart på kalaset hela tiden, fullt med barn som härjade. Först bjöds på grillad korv med tillbehör, jätte mumsigt! Efteråt blev det jordgubbar och glass plus kakor, ännu mumsigare!


Thyra mumsar på en korv


Pappa får hjälpa till lite när ljusen ska blåsas ut

Lilla kusin Elsa var oxå på kalaset och busade massor!
På vägen hem tog jag en sväng förbi Karin och Calles lägenhet för att kolla in tapeterna som hade kommit upp i alla rum utom köket, det var riktigt snyggt! När jag sen kom hem var jag så himla trött så jag stensommnade i soffan direkt.
Grattis älskade lilla Thyra på 2 årsdagen!!
Ciao

1 kommentar:

  1. Tack för de jättefina presenterna som Thyra fick! Det har bakats bullar för fullt med förkläde och grytlappar i högsta hugg :)

    SvaraRadera