måndag 13 juli 2009

Helgen som har varit....

Lördagen var en riktigt tråkig dag, satt hemma själv och gjorde typ ingenting. Va hos Calles föräldrar och grillade på eftermiddagen i högst en timme sen åkte de andra till lägenhetn igen för att fortsätta greja och jag åkte hem o satte mig i soffan igen. Jag pendlade lite mellan tv, datorn och korsord. Var borta i lägenheten en sväng senare på kvällen för att kolla läget men det fanns inte så mycket att göra så jag gick tillbaka hem till min soffa. Söndag förmiddagen tillbringade jag med Fredrik, vi kollade lite på tv och lagade god mat. Blev några matlådor oxå, skönt slipper jag köpa mat på jobbet. På eftermiddagen åkte han iväg till Calle igen för att hjälpa till att lägga golv i deras kök. Jag plockae iordning här hemma, fixade matlådorna och sen ringde Elin för att kolla om jag ville vara med o kolla på film. Det ville jag ju såklart, hoppade in en snabbis i duschen och mötte sedan upp Elin och Sanna på gamlestans för att köpa lite snacks till filmen. Sen åkte vi vidare till Sara och vi tog en liten uppdatering innan vi satte på filmen. Vi kollade på The Prestige, den var två timmar lång men det tog oss snarare tre att kolla på den, vi skulle ju pausa lite ibland och snacka lite skit. Sen kom Amanada och gjorde oss sällskap när hon slutat jobba. Filmen hanlade om två magiker som stred mot varandra om att ha det bästa maginumret. Den var riktigt bra men lite lång. Kul att umgås lite med brudarna!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar