onsdag 15 juli 2009

Jordgubbar är gott!

Idag har jag jobbat kort dag så jag har hunnit med att göra en hel del saker. Direkt efter jobbet åkte jag till farmor för att ta in posten och kolla så att hennes blommor in dör av torka, men de såg riktig bra ut! Sen åkte jag hem och hämtade en skål och åkte ut till Truve för att plocka mig lite jordgubbar, det var väldigt mycket övermogna och ruttna jordgubbar men jag fick ihop nästan fyra liter iaf, mumsigt! Åkte hem med jordgubbarna och slängde mig ivåg för att handla mat, det var verkligen på tiden, gapade tomt i både kyl, frys och skafferiet. Skönt att fylla på lite med massa god mat. Min dator har lagt av, vet inte vad som har hänt, den går bara inte att starta alls så nu sitter jag framför Fredriks dator och skriver istället. När Fredrik kom hem från jobbet lagade vi god mat, det blev tacos idag, gott! Imorn blir det hel dag på jobbet och kvällen blir nog ganska lugn, har vart så himla trött hela veckan, så det kan vara skänt att ha en slapparkväll. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen rakt ner i sängen.

Hörs imorn, ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar