tisdag 21 juli 2009

Läckö

I söndags var jag ute på läckö med mamma och syrran för att kolla på Måns Zelmerlöw, Lena PH och Orup. Vi åkte buss från resecentrum och när vi kom fram var det lite kö men inte så farligt. Vi kom in ganska snabbt och fick oss en riktigt bra plats! Det regnade om vart annat när vi kom dit, men det höll upp lagom så vi hann äta våra smaskiga baguetter från Fifflers. När Måns gick upp på scenen började det regna riktigt mycket och det hade inte slutat regna när vi åkte hem. Det var ganska bra drag när Måns spelade men det var några låtar jag inte kände igen, men jag måste säga att han är riktigt duktig på att dansa. När Lena och Orup gick på scenen blev det drag på riktigt! Vilken röst hon har! De kändes som dom kunde hållt på hur länge som helst, det var super bra verkligen! Det var väldigt skönt att sätta sig på bussen och bara slappna av utan att behöva komma ut från parkeringar med mera. Tack för att jätte mysig kväll mamma och syster!! Har inga bilder på scenen, inte tillräckligt bra kamera för att få några bra bilder men syrran tog en del som jag väntar på att få.
Hittade en bild iaf.
Nu håller jag på o tvättar för fullt, inte så kul men det är skönt när det är klart. Fredrik är borta vid tomten och plockar bort massa grenar och sånt som han har sågat ner. Imorn ska vi på möte på kommunen för att ansöka om bygglov, rivningslov och allt vad det nu heter. På lördags blir det eventuellt kräftskiva hos Madde och Christer, vore jätte kul!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar