söndag 5 juli 2009

Fredag

Fredagen innehöll lite lugnare tempo på jobbet, slutade även i tid första gången på hela veckan. När jag kom hem softade jag lite i soffan, fick sedan ett väldigt överraskande samtal från Lucella som hade kommit till Lisch, så det blev en sväng till villabadet med henne och Lasse. Det var helt underbart skönt i vattnet, första doppet för i år! Vi satt en stund i solen och åkte sedan hem igen, Lucella och Lasse skulle åka vidare o grilla och jag hoppade in i duschen för att senare ta min cykel till majåker för grillning med mamma, pappa, syrran, Nina och Robert. Det blev en riktigt trevlig kväll, med god mat, mycket skratt och lite regn och åska.



När vi ätit färdig kom syrran på att vi hade ju lite marshmallows kvar, så dom grillade vi oxå. Det var riktigt smaskigt!
Efter ett tag trodde jag att det hade slutat åska tog jag min cykel fram till stan för att gå på förfest med Lucella hos Lele. Så fort jag satte mig på cykeln började det det blixtra för fullt, jag har aldrig cyklat så fort fram till stan! Hos Lele var ett lagom gäng och vi hade jätte trevligt! Senare drog vi framåt mot stadt, där var det helt okej, inte sådär jätte kul så jag och Lucella gick hemåt vid kvart över ett ungefär. Jag hade trevligt ändå för det var jätte kul att träffa henne igen, tack för en underbar dag Lucie!
Ciao

1 kommentar: