onsdag 29 juli 2009

Tax Free katalog och kortspel..........

Idag har jag jobbat som vanligt, direkt efter jobbet åkte vi till Vinninga till Fredriks pappa för att kolla lite i Tax Free katalogen som kom med posten idag, fanns en hel del goda saker där i! När vi kom dit låg Adam o sov men han vaknade ganska snabbt o va lite blyg och nyvaken men efter några minuter så var det full fart som vanligt. När vi kom hem lagade vi jätte god mat, kassler, tis och bea sås i ugnen. Blev ganska trött efter maten så jag slappade ett tag i soffan. Sen åkte jag hem till mamma och pappa på majåker, där var det bara mamma och syrran hemma. Vi har suttit nästan hela kvällen på altanen och spelat kort, har även hunnit med att grilla lite korv lagom till pappa och brorsan kom hem från innebandyträningen. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen rakt ner i sängen så jag är pigg och fräsch imorn. Ska träffa Elin, Fia och Therese efter jobbet för att ta en fika och uppdatera lite. Ska bli kul att träffa Therese, blir ju inte så ofta när hon bor i Stockholm, så man får passa på när hon är hemma i stan. Sov så gott alla!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar