fredag 31 juli 2009

Fika.....

Igår var det jobb för hela slanten sen åkte jag till polisstationen för att hämta mitt pass som jag gjorde i måndags, gick hur fort som helst, hade räknat med minst en vecka. Sen mötte jag upp Elin, Fia och Therese för en fika på henrys. Det var riktigt kul att träffa Therese igen, det var längesen vi sågs nu. Vi satt där ett bra tag och tjötade om allt möjligt sen tog vi en sväng på stan för att kolla in om det fanns nåt roligt kvar på rean, hittade två klänningar som jag tror ska få följa med mig till Mallis, har inte köpt dom än för jag har inte rikigt bestämt mig. Läste i tidningen igår att det har ju vart bombattentat på Mallis :( , känns lite läskigt att vi snart ska åka dit men vi ska ju iochförsig inte till Palma men ändå! Hann precis innan för dörren så öppnade sig himlen och det började ösregna och åska. Var själv hemma då så jag försökte hålla mig sysselsatt hela tiden, bra på ett sätt för jag fick en del gjort. Hatar åskan, det är det värsta jag vet! På kvällen åt vi pizza, orkade inte laga någon mat, fy mig! Blev tidig sänggång för mig igår, jätte skönt. Ikväll blir det nog lugnt tror jag fast jag är ändå lite sugen på att göra något, kanske åker en sväng till majåker eller nåt. Ha det gött

Ciao

1 kommentar:

  1. Hellu!
    Så det var Mallis ni skulle till! Förstår att det känns lite läskigt. Men det kommer säkert bli stenbra koll tills ni åker dit så ni kommer inte behöva oroa er alls!! Kramar

    SvaraRadera