torsdag 18 februari 2010

Tenta imorn

Imorn är det dags för tenta igen, känns som jag en tenta varje vecka ungefär! Riktigt så är det väl inte men det blir en del tentor denna sista termin i skolan. Imorn är det tenta i ekonomistyrning och det är abslout inte den roligaste kursen jag har läst, riktigt tråkigt! Men men jag hoppas det går bra imorn iaf, orkar inte med mer omtentor nu!
Vekcan annars har bestått av massa plugg och träning, har tränat muskel styrka med Karin idag och är verkligen helt slut i benen. Tänkte även jag skulle köra slut mig imorn efetr tenta på crosstrainern! Sen ska jag även försöka hinna träffa Lucella som har kommit hit på besök :) Nä nu ska jag fortsätta kolla på skidskyttet men det verkar inte gå så bra för Sverige!
Hörs imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar