måndag 15 februari 2010

Alla hjärtans dag = sport dag

Jag fick sova tre timmar igår efter jag hade jobbat för halv ett var det dags att bege sig till arenan o kolla på bandy med syrran och farmor. Har bara vart inne i arenan när det var öppet hus ett tag innan den var färdig så det var riktigt häftigt att få se den nu när den är klar och även riktigt kul att se Villa spela för första gången denna säsongen. De spelade mot Haparanda och vann med 12 - 3 så vi fick verkligen se många mål, speciellt kul att se denna match med farmor eftersom hon är där uppifrån. Efter bandyn var det bara att forsätta till nästa hus, alltså Idrottens Hus för att kolla när IBK Lidköping tog emot Örebro SK, IBK vann med 9-4 och brorsan gjorde två mål! En riktigt bra sport dag med vinst för båda hemma lagen! Väl hemma var jag hur trött som helst och stupade i soffan ett tag och fick även i mig lite mat, gick o la mig vid nio och en halvtimme senare sov både jag och Fredrik, en riktigt romantisk Alla hjärtans dag ;) men det gör mig inte så mycket, gör hellre något speciellt en annan dag, det betyder mer för min del!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar