måndag 8 februari 2010

Kalas

Igår var det kalas för mina äldsta små kusiner, Jacob och Arvid. Jacob fyllde 9 och Arvid fyllde 6, de är stora killar nu! Det var full fart från de vi kom tills det att vi åkte hem! Fick även gosa med lille Valter som för en gång skull var vaken och på bra humör, han måste vara världens sötaste bebis!!!! Oftast när vi träffas på innebandy och så brukar han ligga o sova i vagnen så det var jätte kul o bära omkring på honom när han var vaken och kunde vara med lite och han var hur snäll som helst, sa inte ett ljud! Det bjöds på massa goda bullar och kakor och lite senare bjöds det även på jätte god tårta!! När jag kom hem fortsatte jag plugga vidare med det jag hade börjat på innan kalaset och det blev även en promenad med Karin. Resten av kvällen låg jag i sängen och kollade på tv, har haft en jätte bra helg och det har vart riktigt skönt att vara ledig etfetr att ha jobbat två helger i rad. Glömde tyvärr kameran hemma så det blev ingen bilder från kalaset!

Nu ska jag hoppa in i duschen, ha en fortsatt trevlig måndagskväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar