torsdag 25 februari 2010

Heldag med syrran imorn...

Imorn ska jag först försöka få upp de nya gardinerna i vardagsrummet som jag har tvättat och måste stryka först. Sen blir det en heldag med syrran. Hon har vart hemma i två veckor snart, på grund av först sportlov en vecka och stängd skola en vecka för all snö plus att hon har vart sjuk oxå. Så hon börjar bli lite rastlös nu då tänkte jag att hon skulle få följa med mig en sväng på stan imorn och shoppa lite nya basplagg till mig och sen ska vi åka till Willys o handla mat. Skönt att slippa släpa upp alla kassar själv! Sen blir det väl även en lunchning någonstans oxå! Strax innan halv fyra blir det att lämna tillbaka bilen till mamma för då ska jag till Åsa på Salong Axelsson o klippa mig, ÄNTLIGEN!! Kvällen blir nog väldigt lugn imorn för Fredrik börjar bli sjuk och det är aldrig fel att bara ligga i soffan och slappa en fredagskväll framför tvn! Visar bilder på de nya gardinerna plus min inköp.
God natt Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar