måndag 8 februari 2010

IBK:s 25 års jubileum!

I lördags hade IBK jubileums fest på Galejan, vi var ca 50 pers som var där för att fira IBK 25 år! Innan var jag och syrran en sväng på förfest hos Hanna Söderström, där var nästan hela damlaget och det var verkligen full fart! På Galejan bjöds det på god mat, kycklingfilé och potatigratäng, en hel del skratt och en massa dans. Vi hade en jätte trevlig kväll och det var bra drag hela kvällen, det bjöds även på live musik, ett coverband som spelade massa bra låtar så alla dansade nästan hela kvällen. Jag hade åtagit mig att vara chafför åt mamma och pappa så för min del var det en lugn kväll men jag hade lika roligt för de! De blev en ganska tidig kväll för de flesta skulle vidare till stadt efter och då åkte vi andra hem, skönt att komma hem i tid! Men jag var ändå ganska trött dagen efter fast jag var nykter! Tack alla inblandade för en super trevlig kväll!! Bjuder även på några bilder från kvällen:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar