lördag 13 februari 2010

Film och myskväll...

Igår kväll hade vi en lugn hemmakväll med god mat, massa godis och film. Vi åt pommes, kött från Tempo och beasås, riktigt gott!! Åt alldeles för mycket så jag blev proppmätt och sen massa godis på det också så när filmen var slut mådde jag riktigt illa! Vi såg filmen " Fighting" med Channing Tatum som också är med i Step Up.


Den började lite segt men en helt okej film! Efter filmen kollade vi det sista på Let´s Dance och sedan på Solsidan efter nyheterna hittade jag en bra film på 1:an som jag har velat se länge, Erin Brokovich. Nu på morgonen har vi kollat på reprisen av OS invigningen, men vi bytte när vi hade sett Sverige gå in. Nu sitter jag framför datorn och Fredrik kollar på Bruno. Ikväll ska vi vara barnvakt åt Adam och senare är det dags att åka till brödfabriken och tjäna lite pengar!! Ha en bra lördag så hörs vi imorn!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar