tisdag 9 februari 2010

Nytt liv.....

Har börjat ett nytt liv :) Igår började jag träna på Sirius med Karin, jag fick en gratis provapå vecka av henne så nu ska jag köra riktigt hårt i en vecka för att prova massa saker. Igår började vi lite lätt med ett core pass i en halvtimme, ganska skönt o börja lugnt! Men det känns i magen idag kan jag säga!! Idag passade jag på o träna efter skolan och körde ca 40 min på cross trainern, var helt slut efter!! Imorn blir det Afro Power Dance och på torsdag Muskel Styrka, så jag lär va helt färdig på fredag kväll!! Men det känns jätte skönt att äntligen kommit igång och jag hoppas verkligen att jag fixar detta nu! Efter provveckan har jag tänkt träna i gymmet mest efter skolan första tiden så jag kommer in i träningen men efter ett tagt blri det nog även en hel del pass!!
Skickar ett stort grattis till Arvid som fyller 6 år idag!!! Hoppas du får en bra födelsedag!!
Ha de toppen......

1 kommentar:

  1. heja kickan!!! jag har oxå börjat träna nu. beach 2010 nu jävlar :)

    SvaraRadera