måndag 1 februari 2010

Hatar att vara sjuk

Imorse när jag vaknade kunde jag knappt svälja och huvudet var riktigt tungt. Försökte ta mig för att äta lite frukost och piggna till men insåg snart att det inte var någon idé att försöka så jag gick o la mig igen. Hade fortfarande lika ont i halsen när jag vaknade igen men nu började det värka lite överallt i hela kroppen så jag har mest suttit i soffan eller legat i sängen och blegat på tv. Nu sitter jag i soffan och väntar på att Fredrik ska komma hem från jobbet så vi kan laga mat, det blir tacos ikväll!! Mumsigt!! Jag hatar verkligen att vara sjuk och jag har abslout ingen tid att vara det heller, har massor att göra i skolan och skulle absolut behövt vara där idag!! Hoppas jag är pigg nog för att åka dit imorn annars får jag nog släpa mig dit en stund iaf. Vi har redovisning på torsdag så vi måste öva några gången innan. Ska bara slappa och ta de lugnt ikväll så jag orkar imorn!!!!
Hoppas ni får en trevlig ny vecka!!

1 kommentar: