söndag 29 november 2009

En välbehövlig lugn o skön helg...

Denna helgen har vart väldigt lugn och skön, har bara slappat och inte gjort så mycket! Igår låg vi soffan hela förmiddagen och kollade på film. Fredrik fixade Voddler för nån veckan sedan så nu har vi massor med filmer o se på men det är mest gamla filmer än så länge, fast det funkar det oxå! Så igår kollade vi på Disney´s Valliant, den var så där tyckte jag. På eftermiddagen var vi på innebandy och IBK tog äntligen poäng på hemmaplan, det var på tiden! Kvällen spenderades oxå framför tvn men då spelade vi tv spel. Vid elva var det dags att åka till Fazer för att jobba och tjäna lite pengar. Så idag har det inte hänt mycket här hemma, har mest legat i soffan. Jag har iochförsig diskat och bakat en riktigt smarrig kalddkaka med chokladbitar i, mumsigt! Har kollat på film även idag och den här gången såg vi på Kyrkogårdsön, en film om ett gäng tonårspojkar från 1985, helt okej film men det märktes att den var några år gammal! Nu sitter jag i osffan och kollar på Ensam Hemma på 3:an, funderar på om jag ska åta något och sedan hoppa in i duschen. Blir sängen tidigt ikväll, har föreläsning imorn bitti kl åtta! Får bli varma mackor till kvällsmat tror jag, lätt och smidigt att fixa till. Ha en bra kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar