måndag 9 november 2009

Ändrade helgplaner...

Helgen blev inte riktigt som vi tänkt men men vi hade en bra helg ändå. I fredags var vi hemma o bara slappade i soffan, kollade på Idol o åt chips, en riktigt fredagsmys fredag! Lördag var jag hemma på majåker och firade pappa på Farsdag lite i förskott och på kvällen var vi ute hos Karin o Calle i Lindärva o kollade på en film som var sådär, vädligt konstigt o ganska långtråkig. Sen åkte jag till Fazer för att jobba lite oxå. Söndagen sov jag i tre timmar sen var det bara att hoppa in i duschen och fixa till mig lite. Vi åkte till Göteborg för att kolla in Hem & Villa mässan men ingen av oss tyckte den var speciellt bra, ganska rörigt och alldeles för mycket samma saker överallt. Blev riktigt snurrig i huvet av allt folk o att det var så stort! Men nu har vi vart där iaf o kollat hur det funkade. Etter gbg åkte vi till Fredriks pappa för att fira honom lite på Farsdag oxå, på vägen hem tog vi vägen förbi församlingshemmet i sävare för att kolla om kalaset var slut eller inte. Det var inga kvar men vi träffade Fredriks mamma, sambo o Therese o fick med oss lite smörgåstårta hem, det var super god! Tack så mycket! Väl hemma var jag riktigt trött efter att inte sovit så länge så jag åt smörgåstårtan o sen stupade jag i säng. En ganska lugn o skön, mysig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar