tisdag 3 november 2009

Örebro

I söndags var jag, mamma och mormor i Örebro för att kolla på innebandy. Men innan tog vi en sväng på Ikea, köpte en del bra att ha saker. Obligatoriska servetterna och värmeljusen fick följa med mig tillsammans med diskborstar, krukor, Årets julklapp, ljusstakar, vanliga ljus både svarta och plommonlila, lite grejer till skrivbordet plus en del annat som jag inte kommer på nu. Efter Ikea åkte vi o plockade upp Elin o Kicki som följde med oss på innebandy för att se IBK Lidköping ge Örebro SK stryk, väldigt spännande match o en härlig vinst! Det var verkligen jätte kul att träffa båda två igen, Elin träffade jag ju för inte så länge sen men det kändes ändå som en evighet sen vi sågs sist, Kicki har jag inte träffat på säkert ett år tror jag. Det var kul att se hur de bodde oxå, sist jag var hos Elin bodde hon i en etta en bit bort o nu bor de ihop i en trea, jätte mysig lägenhet! Va super trött när jag kom hem så jag kollade lite på tv en stupade jag i säng.
En jätte rolig och mysig avslutning på en toppen helg! Tack alla inblandade!
Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar