fredag 6 november 2009

20-års firande, tacos o Farsdag.....

Igårkväll var vi bortbjudna till Fredriks mamma o sambo för att fira Therese som fyllde 20 igår...Stort grattis i efterskott o hoppas du hade en bra födelsedag! Det bjöds på tacos, det var supergott o jag blev proppmätt! Tack för en mysig kväll!
Therese dricker en riktigt stor bärs på vår semester på Mallis....
På dan igår var jag hemma på majåker o åt lunch med mamma och mormor, sen färgade vi håret på mormor, blev jätte snyggt! Idag har jag oxå vart hos mamma hela dagen o grejat med massa saker. Nu sitter jag vid köksbordet o väntar på att maten ska bli klar, så då passade jag på att blogga lite. Det blir hemmagjord potatisgratäng och marinerad fläskfilé till mat, mumsigt.Sen kanske det blir en sväng till Karin & Calle i Lindärva, de är hundvakt hos Calles mamma och pappa. Har inte träffat Karin på ett tag så det vore kul att åka dit en sväng o tjöta lite! Imorn blir det fika på majåker för att fira pappa på Fars dag som egentligen är på söndag men då ska vi på 20års kalas och jag ska sova halva dagen oxå eftersom jga jobbar imorn natt. Så det blir en ganska lugn o skön helg!


Ha en trevlig fredagskväll!!!

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar