tisdag 3 november 2009

Middagsgäst...

Vi fick sluta lite tidigare i skolan idag så jag var hemma vid fyra typ, skönt att slippa gå ända till fem! När jag kom hem slängde jag mig i soffan o kollade lite på One Tree Hill, satt där till sex typ sen diskade jag lite så det fanns plats att laga mat i köket oxå. Vi har haft Fredriks syster Therese här på middag ikväll, det bjöds på kycklingfilé, pommes och bea sås, riktigt smaskigt! Vi blev proppmätta allihopa så nu sitter vi i soffan o bara jäser. Nu ska jag inte gå till skolan förrän nästa torsdag, har egentligen föreläsning på tisdag men då är jag ju inte hemma :) Har en del att läsa men det ska ändå bli skönt att vara lite ledig!!


De silvriga ljusstakarna plus ljus som syns på bilden köpte jag på Ikea.

1 kommentar:

  1. Tack så mycket! :-)
    Ska bli såå skönt att flytta!! Hur går det med erat hus då? kram

    SvaraRadera