måndag 23 november 2009

Lördag...

Vi hade en ganska slapp förmiddag i lördags...åt sen frukost och kollade länge på tv. Sen åkte vi till systemet och fixade även inflyttningspresent inför Karin & Calles fest senaren på kvällen. Satt i kö till sjukvårdsupplysningen i säkert en halvtimme, har åkt på urinvägsinfektion, fick en tid på jouren kl 17. Åkte till IDH en sväng för att kolla när syster spelade match. Stressade hem för att göra mig iordning innan gästerna skulle komma kvart över fem. De ringde oxå från jouren o sa att de hade så mycket att göra o undrade om jag kunde komma på söndagen kl 11 istället o det fick väl gå bra. Det blev till att dricka ännu mer tranbärsjuice hela lördagen oxå! Kvart över fem kom Marcus o Mikaela o lite senare även Löfberg. Vi tog en liten förfest hos oss innan det var dags att gå till Karin & Calle. Vid sju gick vi vidare och på festen var det ganska lugnt när vi kom men efter ca en timme var det full fart, dock inte för mig som var nykter men jag hade en jätte trevlig kväll ändå! Var jätte kul att träffa alla människor som var där som jag inte hade träffat förrut men lika kul att träffa alla dem jag hade träffat förrut men inte sett på evigheter. Speciellt Matilda, vi pratade massa gamla minnen från gymnasiet och en del annat oxå, Va super kul att täffa henna igen!!! Karin & Calle lyckades verkligen med toppen fest, tack så hjärtligt båda två!!
Men i det stora hela hade jag en riktigt bra kväll!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar