måndag 14 december 2009

Äntligen tillbaka!!!

Nu är jag äntligen tillbaka efter min välbehövda bloggpaus. Jag har verkligen inte haft lust att blogga plus att vi har haft ganska hektiska veckor i skolan men nu börjar det lugna ner sig så då tyckte jag det var dags att ta upp bloggandet igen!! Vi har bara en redovisning kvar på torsdag sen tar vi jullov! Har iochförsig en omtenta den 15 januari men det är upp till mig själv när jag vill plugga på den. Ska bli sååå skönt att få vara ledig lite och ta igen sig efter en jobbig höst. Nästan alla julklappar är inhandlade och imorn blir det julpyntning här hemma på förmiddagen och pepparkaks- och julgodisbakning på kvällen hemma på majåker, ska bli jätte mysigt :D Har haft en hel del för mig under pausen och det kommer en uppdatering i bilder snart! Hoppas allt är bra med er iaf och att ni inte stressar ihjäl er inför julen!

Ha de toppen kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar