tisdag 22 december 2009

Dan före dan före Dopparedan....

Sitter i soffan och har precis duschat o funderar på vad som är kvar att handla imorn. Vilka julklappar som är kvar, vad som ska handlas för mat och vad jag ska ha på mig på jul. Ska även försöka hitta nåt roligt sällskapspel till vår familjespelkväll på juldagen. Har inte så många julklappar kvar, en till mormor, årets julklapp och något mer litet till mina små kusiner så det ska nog gå hyfsat bra iaf. Jobbar till 14 och sen ska jag fram o slåss med alla andra på stan imorn som oxå får lön imorn. Senare imorn kväll ska vi hem till Fredriks mamma o sambo för att spela bingolotto och helst vinna lite oxå! Ne nu ska jag kolla klart på Sex and the City o sen gå o lägga mig för att vara pigg imorn på jobbet.
God natt på er så hörs vi imorn

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar