måndag 21 december 2009

Måndag 21/12

Idag kommer mamma hit o äter lunch och sen ska vi gå en sväng på stan för att köpa julklapp till mig ;) Ska försöka hitta nåt till mig som jag kan ha på mig på jul. Är sugen på att hitta nån fin klänning eller tunnika som är röd eller iaf har något rött. Ska även försöka hitta de sista julklapparna så jag bara kan gå fram till stan o inhandla dem på onsdag när jag fått lön. Har bara två julklappar kavr, känns skönt att bara ha några kvar så här nåra julafton! Hade även tänkt att jag skulle städa färdigt här hemma också när jag är ledig för sen jobbar jag både tisdag och onsdag. Igår hade vi en slapp dag, jag tvättade och kollade på tv. På kvällen var Karin och Calle här o vi kollade på The Hangover, en bra och riktigt rolig film. Det var längesen jag skrattade så mycket till en film! Nä om jag skulle försöka få i mig lite frukost nu kanske ;)

Ha en toppen dag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar