lördag 10 oktober 2009

Tjejmiddag

Idag har det vart tjejmiddag hos Karin, vi tjejer i släkten brukar ha det en gång i månaden ungefär, men under sommaren har vi svårt att få ihop det plus att det är en del kalas då så vi träffas ändå. Nu har vi haft svårt att få ihop en dag under en lång tid och idag var det äntligen dags igen. Det var på tiden! Vi var hemma hos Karin och Thyra i stenhammar idag och det var full fart på Thyra och Elsa hela tiden.


Så här mysigt hade tjejerna det i Thyras säng

Vi har även bestämt årets julklapp! Vi har lite roliga sake för oss ibland i min släkt som t.ex. vi har en bowlingturnering allihop på juldagen plus att vi köper en speciell julklapp varje år som besäms under hösten. Vi började med att köpa något för mellan 10,50 till 30 kr, andra året skulle vi göra något själva, efter det var det något blått, året efter något som börjar på M, sedan la vi ihop så det blev både bokstav och färg och hade det i två år, förra året gjorde vi det ännu lite svårare och hade något grått, melerat som börjar på L. Det blev lite för klurigt så i år har vi gått tillbaka till färg plus bokstav, ÅRETS JULKLAPP ÄR NÅGOT GULT SOM BÖRJAR PÅ I! Kan bli svårt ;=) Nästa tjejmiddag är hemma hos mig eftersom som vi går i åldersordning och jag är yngst brukar jag ha den sista varje år, lika bra att börja fundera nu på vad jag ska bjuda på!


Mobiler är ganska intressant men de kunde slita sig tillslut!

Inatt är det jobb på fabriken som gäller och imorn ska jag försöka ta ig till farmor och hälsa på henne, var jätte längesen jag var där! Nu ska vi åka till donken o äta! Återkommer imorn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar