tisdag 6 oktober 2009

Helgen!

Jag glömde helt bort att ta några kort lördags hemma hos Sanna men vi hade en jätte trevlig förfest med massa uppdateringar och en del skvaller oxå!! Utgången var riktigt rolig oxå, det blev bara jag och Elin som gick ut men på Stadt mötte vi upp Amanda och Annie oxå....Mådde däremot inte så bra när jag kom hem men jag får väl skylla mig själv ;)


Va lite ego o tog några kort på mig själv innan jag åkte iaf!

Söndag var ganska lugn, orkade inte så mycket men vi tog oss till Idrotten Hus iaf o kollade in innebandyn. Den slutade med förlust tyvärr efter ett felaktigt (tycker jag) bortdömt mål! Söndag kvällen blev det lite plugg och lite slappande i soffan. Igår var jag i skolan hela dagen, vi gjorde det sista på arbetet och förberedde oss inför redovisningen imorn. Efter skolan åkte vi till banken för att diskutera lånet plus annat, gick helt okej. Kvällen var lugn, kollade mest på tv. Idag har jag vart i skolan på förmiddagen, vi har övat inför imorn, gick riktigt bra! Nu sitter jag hemma vid datorn o ska snart laga mat, sen ska jag åka iväg till gårdslokalen på Lidåker där mamma plus två andra ska ha Amway party, de säljer smink och hushållartiklar.

Hörs imorn igen, Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar