tisdag 20 oktober 2009

Jönköping

Idag har vi i klassen vart i Jönköping, vi åker dit två gånger per termin när vi startar nya kurser. Idag startades dock bara en kurs så det kändes lite onödigt att åka dit men det är alltid bra att träffa läraren IRL en gång iaf. Den andra kursen startar nästa vecka så än så länge är det ganska lugn, fick en del att läsa tills på måndag men jag har allt haft det värre!! Nu på kvällen har jag bara suttit i soffan o slappat, va helt slut när jag kom hem. Imorn blir det läsa, läsa, läsa hela dagen! Ska försöka ta mig till Zoo också sp min lille fisk kan få rent och fint plus en ny lekkompis....just nu har han det inte jätte rent så det är verkligen dags att städa där.



Så här fint har han de när det är nystädat!

Ha en trevlig kväll!! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar