fredag 23 oktober 2009

Fika hos Angelica...

Igår kväll var jag hos Angelica och Christoffer med mamma plus hennes vänner. Jag och Angelica har känt varandra så länge jag kan minnas, hon och min bror är lika gamla så man kan säga att jag känt henne sen hon föddess! Mamma och hennes mamma har vart vänner sen de var unga så vi har växt upp ihop och vart många semestrar tillsammans med familjerna. Det bjöds på tacos först, super gott o sen bjöds det även på glasstårta! Det var verkligen jätte mysigt att träffas lite, har inte umgåtts så mycket de senaste åren. De hade en så himla mysig lägenhet också, hade jag inte trivts så bra där vi bor nu så hade jag absolut kunnat tänka mig att bo i nåt liknande..... Här kommer två bilder på hela gänget, det måste vi göra om snart igen och då blir det min tur eftersom de inte har vart här någongång!

Angelica & Christoffer
Mamma, Lena, Carina & Britt-Marie
Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar