fredag 23 oktober 2009

Nya blommor

Idag har jag pluggat på förmiddagen, jag har läst på inför vår diskussion vi ska hålla i på föreläsninge på tisdag, ska bli spännade eftersom vi aldrig har gjort nåt förut. Vid halv ett kom mormor hit med mackor från konditori bageriet, jätte smarriga köttbullemackor! Sen satte vi full fart med att fixa alla blommor jag o mamma köpte igår. Vi började med blommorna till balkongen, det blev riktigt bra, är JÄTTE nöjd! Tack älskade mormor för all hjälp. Vi piffade även till några av de blommorna jag redan hade här hemma, satte i fina dekorationer och planterade om några också. Nu ikväll har vi vart hos Fredriks pappa i Vinninga o kollat på film. Vi kollade på Babel med Brad Pitt, helt okej film som vi ganska tragiskt och lite långtråkigt. Nu sitter jg hemma i soffan och väntar på att Idol ska börja så jag iaf får veta vem som åker ut även om jag inte har sett allt. Imorn blir det förmodligen ut till tomten och plocka massa grenar från träden de fällde i söndags, sen blir det jobb imorn natt.

Lite bilder på alla fina blommor vi har grejat med idag!

Vi kanske hörs imorn om jag orkar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar