torsdag 13 september 2012

Shoppat...

Idag fick jag hem kuddarna som jag beställde förra veckan, en till barnsängen och en till vagnen. Täckena till både säng och vagn är Fredriks mormor så snäll och syr åt oss :) Men det som jag inte har haft en tanke på är att jag måste ha lakan och örngott till vagnen också, har bara tänkt på att jag måste ha sånt till sängen.

Som tur är har mamma sparat en del sängkläder från mig och mina syskon som är i jätte fint skick och mycket som är neutralt så jag hittade vita underlakan till både säng och vagn, PERFEKT!! Så nu löste sig ett problem, det andra har jag precis löst med att beställa några örngott till vagnen på nätet. Beställde ett vitt och ett blått utan mönster men också två med mönster som jag tyckte var jätte söta:) Ett vitt med tummen på och ett svart med mumin, till täcke har jag valt det här tyget:

 
Tycker det här tyget är så himla fint och har länge velat ha det till antingen vagnen eller spjälsängen men har alltid tyckt att det är lite dyrt, nu hade de rea på tyget så jag passade på att inhandla detta!!! Kanske blir ett set med sängkläder längre fram sen men just nu får jag nog nöja med ett täcke i vagnen, inte så illa det heller ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar